Shop Mobile More Submit  Join Login
"So you were on the plane with that potato bastard?"

"Shh, Romano! Don't call him that!"

You were still at the airport now with Romano, after you napped on Ludwig's shoulder for a little bit. Prussia was at McDonald's, and he had sent you a text to meet up with him there—except you found a fantastic gelato place where Romano was hanging around at with a cappuccino nut gelato, you decided to get some chocolate gelato too but of course, ended up hanging out with Romano as well.

"Let's go to McDonald's, remember Gilbert? He wants us to meet him there."

"Meet us?" Romano scoffed, folding his arms. "More like meet you—bella, let's just ditch that creepy potato bastard's little brother and I'll take you to someplace nice where we can have a nice plate of pasta, no?" He grabbed your arm not quite so gently and began to drag you away.

"Wait, no! I wanted coffee too!" You had to make up the excuse on the spot, no matter how bad McCafe's coffee was. After all, you couldn't just leave Gilbert hanging, right? He'd be offended and when you did happen to see him again on your next flight, he would be extremely pissed.

Romano grumbled, "Fine." You gave him the nicest smile you could manage, and then left for McDonald's.

--

"[Name], the Awesome Me was awesome enough that he got you fries—who's this?" Gilbert stopped dead in his tracks with a full tray as he saw Romano sulking behind you.

"Remember Romano, Gil? This is him!"

"Oh, Italy's bro. I see," Gilbert said, looking Romano up and down. You shrugged and then snatched up a fry in your fingers, then tossed it into your mouth.

Gilbert and Romano moved for the same seat, across from you—they glared at each other, and you knew it wasn't going to turn out well.

--

"Why are they named French fries if they're obviously American trash? France is so weird and America's so stupid, I don't understand! What about you, bella?" Romano was complaining again, eating his fries while he complained about them. Typical. You ignored him and continued to take a sip of your mocha.

"Well, they should've been named Prussian fries because they taste so good and thus they are awesome!" Prussia responded, sneering at Romano.

"I don't believe you taste that good," you scoffed, wanting this argument to end already. You rolled your eyes and put your head down on the table, tired again.

"Wanna have a taste of me, then? I probably taste better than little not-awesome tomato number two," Prussia whispered into your ear.

"Hey! I'm a delicious tomato number two, trust me, bella!"

"SHUT UP, YOU GUYS!"
THEY ARE NOT THAT GOOD-TASTING. DO NOT LICK.
Add a Comment:
 
:iconforevershipkukamu:
ForeverShipKukamu Featured By Owner Oct 9, 2014
MY FAV GUYS!! Omg, this is actually the first prussia x reader x romano i've seen and it's cuuutee!! Especially that remark romano made at the end :3 love them
Reply
:iconelephantgirl202:
elephantgirl202 Featured By Owner Sep 27, 2014
Speaking about the name of French Fries they actually originated in Belgium.
Reply
:iconannikoko:
Annikoko Featured By Owner Aug 17, 2014   Artist
Now there tastes are already know.. What does Italy and Germany taste like? -Bites Italys arm- Pasta.. -Bites Germanys arm- We will never know.. //Basically I am dead ;-;
Reply
:iconfemdenmark92:
Femdenmark92 Featured By Owner Aug 22, 2013
Omg that sounds so wrong XD maybe I should get my mind out of the gutter..
Tomato number TWO lol
Reply
:iconaistriaderp69:
AistriaDerp69 Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist General Artist
should I choose :iconromanoplz: or :iconlaughingprussiaplz: ?
Reply
:iconshiny-eve:
shiny-eve Featured By Owner Jun 22, 2013
what if I want to lick them :iconpervyfaceplz:
Reply
:iconromanoandtomatoes:
RomanoAndTomatoes Featured By Owner Dec 20, 2014  Hobbyist Artist
hehe exactly 
Reply
:iconhime-rin-san01:
Hime-Rin-san01 Featured By Owner May 31, 2013
Yeah Shut up! lol XD
Reply
:iconbigacc:
BigACC Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Virginia:Muahahahaha!!!! Ahahahaha!
Prussia and Romano: *back away slowly*
Virginia: *Glomps Prussia*
Romano: * runs away*

This was AWESOME!!!!! sorry prussia.
Reply
:iconpucca2000:
Pucca2000 Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist Writer
Love this! :D <3
Reply
:iconmyheartwillbreak:
myheartwillbreak Featured By Owner Feb 1, 2013  Student Writer
//licks//
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Feb 1, 2013
^-^

:iconromanoplz:: EFSDGFH...! CHIGI!
Reply
:iconmyheartwillbreak:
myheartwillbreak Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Writer
:3

Roma! I have to disobey rules! It's my job!
Reply
:iconfrench-farcie:
french-farcie Featured By Owner Jan 31, 2013  Student General Artist
Lol thats AWESOMLY halarious. If am correct, french fries actually origonated in holland/netherlands... DUTCH FRIES
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Feb 1, 2013
Whoa what?! /newsflash
Reply
:iconfrench-farcie:
french-farcie Featured By Owner Feb 2, 2013  Student General Artist
i think so...
Reply
:iconyasminkirkland1031:
YasminKirkland1031 Featured By Owner Jan 26, 2013
I want to taste Prussia! I am eating prussia fries right now!!
Reply
:iconanohanamenma:
AnohanaMenma Featured By Owner Jan 23, 2013
THEM BE FREEDOM FRIES!THEY AIN'T NO WIMPY FRENCH CREATION!!! :D
Reply
:iconbigacc:
BigACC Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yea!!!! America!
Reply
:iconkrystakirkand:
krystakirkand Featured By Owner Jan 14, 2013
Haha ill lick them alright ;)~~
Reply
:iconfall-like-angels:
Fall-Like-Angels Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist
*procedes to lick the both of them* ^///^
Reply
:iconmisspokemonfan150:
Misspokemonfan150 Featured By Owner Dec 22, 2012  Student General Artist
:iconshiftingeyesplz:
*sneaks a lick at Romano's cheek* ...Yup tomato flavoured
Hmmmm.....
*Sneaks a lick at Prussia cheek* ...Wow he tastes AWESOME! XD
Reply
:iconswifti56:
Swifti56 Featured By Owner Nov 26, 2012
*LICKS*
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Nov 27, 2012
lol haha!!
Reply
:iconshuru10:
Shuru10 Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist General Artist
Imma start calling French Fries, Prussia Fries!! >:D
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Nov 19, 2012
:D that is genius. :D XD
Reply
:iconazu-nyan136:
Azu-nyan136 Featured By Owner Nov 11, 2012
IM WITH YOU THERE!!

Ordering at McDonalds-
Dad:What do you want?
Me:I want a coke and...PRUSSIA FRIES!!
Reply
:icontenshinoakasuna:
TenshiNoAkasuna Featured By Owner Oct 18, 2012
Well, that's a little too short.
But I liked this one. ;D
I want to lick them both... *.*
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 19, 2012
xD HAHA THANK YOU.

I wanna lick them too~//shot
Reply
:icontenshinoakasuna:
TenshiNoAkasuna Featured By Owner Oct 23, 2012
You're welcome... But please write more like this, maybe one were the readers can imagine themselves, err... licking them... *o* //shot
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 27, 2012
OMG HAHA XD //shot twice
Reply
:icontenshinoakasuna:
TenshiNoAkasuna Featured By Owner Nov 17, 2012
I would like to offer more things just as before, but I think, that I can't be deader than after the first shot. ^^
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Nov 19, 2012
haha ^^
Reply
:iconfrecklelemonade:
FreckleLemonade Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
I... I want to lick Prussia's face now to see what he tastes like... :iconilickitplz:
Probably tastes like... *puts on sunglasses* awesomesauce. *YEEEAAAAHHHHH*
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 9, 2012
aaaamg haha XD
Reply
:iconfrecklelemonade:
FreckleLemonade Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist General Artist
LOL I'm sorry, I couldn't resist! xD
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 10, 2012
It's okay! ;)
Reply
:iconfrecklelemonade:
FreckleLemonade Featured By Owner Oct 10, 2012  Hobbyist General Artist
LOL <3
Reply
:iconmisakiayzawa:
MisakiAyzawa Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Writer
-fangasims and dies-
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 8, 2012
XD HAHAHA
Reply
:iconkinky-kirara:
Kinky-Kirara Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Artist
i have a sudden craving for hashbrowns....(hashbrowns=potatoes
ketchup=tomato's)
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 8, 2012
Cleverness. ;D
Reply
:iconfaithforever100:
Faithforever100 Featured By Owner Oct 6, 2012
This was awesome(r than Prussia!) But, when Lovi said "More like meet you—bella, let's just ditch that creepy potato bastard's little brother...", were you talking about Prussia being the little brother? Because Prussia's actually older than Germany. Sorry if that sounds rude D:
Reply
:iconyasminkirkland1031:
YasminKirkland1031 Featured By Owner Jan 26, 2013
I did not notice he said that. And you are right he is older. I know because I call myself Prussia and my little brother Germany.
Reply
:iconfaithforever100:
Faithforever100 Featured By Owner Jan 26, 2013
Oh, coolness! And yay I helped! :iconyayprussiagilbirdplz:
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 8, 2012
Haha it's okay! :D I'm not sure what I was thinking, it was a little rushed ;D

I'll go back and see what went wrong, thanks for the tip!
Reply
:iconfaithforever100:
Faithforever100 Featured By Owner Oct 8, 2012
No problem! And for rushed, it's really good~!
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 9, 2012
Haha, thanks again ;D
Reply
:iconimmaninjapplz:
ImmaNinjaPplz Featured By Owner Oct 6, 2012
Threesome XD * Licks both cheeks* Tomatoes and Potatoes :D Can't we just bring pasta to McDonalds? If you buy something there, don't think that they will mind...
Reply
:iconcritter-pixels11:
CRITTER-PIXELS11 Featured By Owner Oct 6, 2012
xD hahaha
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconcritter-pixels11: More from CRITTER-PIXELS11


Featured in Collections

Hetalia Writings by TehZombieCupcake

hetalia folder by Juliegh1234

Fanfiction by animeandrocknroll


More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 5, 2012
File Size
2.8 KB
Link
Thumb

Stats

Views
5,300
Favourites
125 (who?)
Comments
81
×